Processed with VSCO with se3 preset
Processed with VSCO with se3 preset Jacob Jonas

Redo wordt officiële merkambassadeur van G-SHOCK

9 april 2020 om 13:33 Zakelijk

GORINCHEM / AMSTERDAM Professioneel breakdancer en motivatiespreker Redouan Ait Chitt, beter bekend als Redo, en Casio Benelux B.V. bundelen hun krachten voor de promotie van het merk G-SHOCK. Joop Dijkstra, directeur van Casio Benelux B.V.: ,,Wij zijn blij dat wij kunnen samenwerken met Redo die de verpersoonlijking is van NeverGiveUp, het credo van het merk G-SHOCK."

Voor Redo is het van belang dat merken en bedrijven waarmee hij samenwerkt bij zijn visie en levensstijl passen. Redo's aangeboren fysieke beperkingen hebben hem er niet van weerhouden om zijn dromen te verwezenlijken. Creativiteit en vastberadenheid hielpen hem om zijn unieke dansstijl te creëren. ,,Beperkingen liggen vooral in je eigen visie op jezelf", aldus Redo. ,,Daarom is mijn levensmotto No excuses, no limits. G-SHOCK is een merk dat vanaf de oorsprong in de jaren tachtig altijd streeft om het onmogelijke mogelijk te maken. Daardoor sluit G-SHOCK goed aan op mijn eigen levensmotto. Ook in de horloges vind je dit motto terug."

In 2019 won Redo de prestigieuze Zwaan, de 'Oscar van de Nederlandse dans', voor de meest indrukwekkende dansprestatie. Hij reist de hele wereld over voor shows, competities en workshops. Overal weet hij mensen te inspireren met zijn indrukwekkende verhaal. Een verhaal van nooit opgeven, van dromen, een enorme drive en pure liefde voor dans. Dijkstra: ,,Redo is een absolute held. Wij zijn ontzettend trots op deze samenwerking."

advertentie
advertentie