V.l.n.r.: Dennis Kuiper, Jesse van Ekeren, Jenno van Ekeren en Tessa van Ekeren.
V.l.n.r.: Dennis Kuiper, Jesse van Ekeren, Jenno van Ekeren en Tessa van Ekeren. Eline Lohman

Nieuwe campagne: ‘Voor 't Leven'

15 december 2020 om 13:46 Zakelijk

GORINCHEM Omdat Van Ekeren Kuiper in omgeving Gorinchem en Leerdam er voor haar klanten is gedurende hun hele leven, heeft het makelaardij-, hypotheken- en verzekeringskantoor een nieuwe campagne opgezet: ‘Voor 't Leven'.

door Eline Lohman

Vanaf 'nul' startte Jenno van Ekeren in 1996 zijn eigen bedrijf in hypotheken en verzekeringen. Met passie en een duidelijke zienswijze, die in de kern niet is veranderd. Jenno: ,,We willen dicht bij de klant, bereikbaar en benaderbaar zijn. De passie om de klant echt te leren kennen, het vertrouwen te winnen en te behouden, de behoefte en wensen doorgronden en het geven van onafhankelijk advies. De klant bijstaan van A tot Z bij de bemiddeling en nazorg. Snel, altijd bereikbaar en eerlijk. De combinatie met makelaardij was in 1998 een logisch gevolg. De samenwerking met Dennis Kuiper in de makelaardij was een schot in de roos. En inmiddels hebben ook mijn kinderen Tessa en Jesse van Ekeren mede de dagelijkse leiding van de bedrijven. Met het team streven we naar nauw contact met onze klanten. Er zijn bij iedere belangrijke stap. Dit doen we door open en eerlijk te zijn, veel contactmomenten te realiseren en met een persoonlijke tint.” Ook al is die zienswijze niet veranderd, Van Ekeren Kuiper gaat wel met haar tijd mee en daarom was het nu tijd voor een nieuwe campagne, met frisse uitingen. De huisstijl is veranderd en de campagne laat zien dat klanten voor het leven een verbinding kunnen hebben met het makelaarskantoor. ,,We hebben de collega's over ons DNA laten brainstormen”, vertelt Tessa. ,,Zij hebben ook klanten gevraagd hoe zij ons zien. Daar is de campagne ‘Voor 't Leven' uit voortgekomen, gedragen dus door ons hele team. Dit past helemaal bij ons. We willen de boodschap meegeven dat je ons voor het leven hebt. Voor je eerste eigen plekje, samenwonen, groter wonen of bij minder leuke zaken als scheiden en overlijden.” Jenno merkt ook die band voor het leven. ,,Ik krijg nu bijvoorbeeld kinderen van klanten over de vloer die een eerste huis gaan kopen. En we hebben een familie waarbij vijf generaties bij ons zijn verzekerd. Daarom zeggen we: ‘je hebt ons voor het leven'. Kwaliteit staat altijd voorop, om onze klanten trots te houden. Dat lukt aardig denk ik, want bij onze reviews scoren we een gemiddelde van een 9.1.” Het coronavirus heeft de huizenmarkt flink opgeschut, vertellen ook Jesse van Ekeren en Dennis Kuiper: ,,Het is enorm druk in de makelaardij en wat betreft de hypotheken. Ondanks de coronatijd kijken we naar de toekomst en naar uitdagingen. Ook al groeien we hard, we blijven altijd oog houden voor persoonlijk contact. Mensen kunnen nog gewoon binnenlopen voor een kop koffie. Maar ook digitaal het een en ander bespreken is mogelijk.” Nog voor kerst zullen alle te koop en verkocht borden van Van Ekeren Kuiper vervangen zijn door borden met de nieuwe huisstijl. Zie www.vanekerenkuiper.nl/voor-t-leven voor een filmpje van de campagne.

advertentie
advertentie