Het stiltecentrum in de toren van de Grote kerk
Het stiltecentrum in de toren van de Grote kerk Hannie Visser-Kieboom

Stiltewandeling van het Open Pastoraat in Gorinchem

24 juni 2026 om 09:59 Activiteiten

GORINCHEM Het Open Pastoraat viert de zondag met een stiltewandeling met als thema ‘Aandacht’.  De wandeing is op zondag 28 juni van 10.00 tot ongeveer 11.00 uur vanuit het herdenkings-, bezinnings- en ontmoetingscentrum In de Toren (van de Grote Kerk).


De wandeling start met een korte introductie waarna je naar buiten gaat voor de wandeling. Tijdens deze wandeling laten we woorden los en geven ruimte aan stilte. Ze wandelen in een rustig tempo en gaan op weg naar de rivier waar Ze letterlijk even stil zullen staan. Het Open Pastoraal is een regionale gemeente voor eigentijds geloven in Gorinchem. Iedereen is welkom om mee te wandelen de start is om 10.00 uur in de Toren van de Grote kerk.

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie