
Kozakken Boys verliest in tweede helft van AFC
24 januari 2026 om 19:03 VoetbalWERKENDAM Kozakken Boys heeft zaterdag met 1-3 verloren van AFC uit Amsterdam. Door de nederlaag staan de Werkendammers twaalfde in de Tweede Divisie.
Kozakken Boys - AFC 1-3
De bezoekers schoten uit de startblokken. Binnen twee minuten stond het 0-1 door een treffer van Yanic-Sonny Wildschut. Kozakken Boys herpakte zich echter en met een doelpunt van Mark Veenhoven werd het weer 1-1, dit was tevens de ruststand.
Na de pauze liepen de bezoekers uit op de thuisploeg, een knullig eigen doelpunt was de 1-2. Kozakken Boys gaf nog niet op en drong aan. Dit was tot Radjenio Fonseca gebruik maakte van geklungel achterin bij de Werkendammers en de wedstrijd besliste met de 1-3.
Volgende week speelt Kozakken Boys uit tegen Jong Almere City.
















