Sinterklaas op 23 november in Arkel
2 november 2013 om 00:00 NieuwsARKEL - De Arkelse Winkeliersvereniging en het Oranje comite Arkel hebben Sinterklaas en zijn Pieten uitgenodigd om op zaterdag 23 november Arkel te bezoeken. Sinterklaas ging maar al te graag op deze uitnodiging in en zal aanmeren in jachthaven De Gors, om 13.30 uur.
Sinterklaas en zijn Pieten worden muzikaal ontvangen door harmonievereniging KNA en Drumband en natuurlijk de vele families die Sinterklaas een warm hart toedragen. Verkeersbegeleiders van het Oranje comite zullen de stoet begeleiden. De route loopt vanaf jachthaven de Gors naar het raadhuisplein, daarna naar de Peperhof en dan naar de sporthal 'De Lingehal'.
Vanaf 14.15 uur is er Sinterklaasfeest in zaal 2 van de sporthal en aansluitend gratis kinderbingo in zaal 1. Alle kinderen tot acht jaar
zijn welkom bij het sinterklaasfeest en tot twaalf jaar bij de gratis kinderbingo (schrijfgerei zelf meenemen).














